אנחנו כל הזמן מחפשים גימיקים מגניבים כדי לשלב באירועים שלנו, אנחנו רוצים שהאירוע שלנו יהיה המיוחד ביותר, זה שידברו עליו הכי הרבה גם אחרי מספר חודשים. לא רק באירועים עסקיים אנחנו רוצים להשאיר את הרושם של אירוע איכותי אלא במיוחד באירועים פרטיים כמו חתונות שלנו ובר מצוות של ילדינו. אנחנו רוצים ליצור משהו אחר ולהרשים את האורחים שלנו, אז איך אפשר להרשים עם פוד טראק לאירועים באירוע שלכם?

אירועים פרטיים, אירועים עסקיים או בכלל אירועים מכל סוג שהם ניתן להרשים ללא התווית של "אתם רואים שהשקענו באירוע כדי להרשים" אחת האטרקציות הפופולריות ביותר כדי להרשים את הלקוחות ואת האורחים שלכם באירוע זה באמצעות פוד טראק לאירועים הממוקמים באירוע כאילו והם היו שם תמיד. משאיות המזון הן הדרך הטבעית והמרשימה ביותר כדיל הגיש לאורחים את המנות באירוע שלכם. 

למה פוד טראק לאירועים כל כך פופולריים?

כל מי שמתכנן אירוע, בין אם זה אירוע פרטי כמו חתונה או בר מצווה ובין אם אירוע עסקי כמו השקת מוצר או ערב חברה רוצה להעניק למי שמגיע לאירוע את החוויה הטובה ביותר, את האירוע המדובר ביותר והאיכותי ביותר. מרבית מתכנני האירועים כבר נמאסו מהשכרת שירותים של אטרקציות לשם הבידור בלבד וחלקם לא מעוניינים להוסיף עוד ספק שמגיע למטרות השעשוע בלבד. השכרת פוד טראק לאירועים אתם מרוויחים שתי ציפורים. מצד אחד העיצוב המרשים של המשאיות הללו מעניק לאירוע מראה ייחודי ומרשים ללא דופי ומצד שני המשאיות משרתות את האירוע, האורחים שלכם ניגשים אל המשאיות ומקבלים מהן את המנות הטעימות שהוזמנו עבורם. 

מה הם אותם פוד טראקס?

פוד טראק לאירועים הן בעצם משאיות או רכבי אספנות או כלי תחבורה שונים שעברו הסבה, עיצוב ותכנון של מטבח נייד. בתוך המשאיות ישנו מטבח שתוכנן בצורה מוקפדת עבור השפים ואנשי הצוות של חברת הקייטרינג שמוציאה אותן ובנוסף, הן מעוצבות בהקפדה רבה עד הפרטים בקטנים גם בנראות החיצונית של המשאיות כך שבכל אירוע שהן ניצבות הן חלק בלתי נפרד מהתפאורה של האירוע. 

לאילו אירועים פוד טראק מתאימות?


אירועים פרטיים וגם אירועים עסקיים משאיות פוד טראק לאירועים מתאימות. לכל מקום שישנה נגישות לרכבים הפוד טראק יכולים להגיע. אתם רוצים אירוע בחצר הבית? רוצים לתכנן אירוע בטבע? ערב החברה מתוכנן במדבר או החתונה שלכם מתוכננת בחצר וילה שהשכרתם? כל עוד ישנה גישה לכלי רכב, הפוד טראק יגיעו למקום האירוע ושמחו אתכם ואת האורחים שלכם ויגישו לכם את המנות עם השירות הטוב ביותר. 

אם גם אתם התחלתם בתכנון האירוע שלכם, בין אם זה אירוע עסקי ובין אם זה אירוע פרטי התקשרו לחברת פוד טראק לאירועים מקצועית, איכותית ואמינה כדי שתוכלו גם אתם להפתיע את האורחים שלכם בצורה המרשימה והמיוחדת ביותר. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *